2013. szeptember 17., kedd

Interjú #18 ~ Vivien

Interjút kérte: f.

1. Nem csak írsz, hanem benne vagy egy szerkesztő csapatban. Mikor kezdtél el fejléceket készíteni?

Vivien: Igen. Hát, igazából azért kezdtem próbálkozni, mert amikor rendeltem egy fejlécet, kicsit idegesített, hogy olyan sokat kell rá várni. Most persze, hogy tőlem is rendelnek megértem, hogy a készítőknek nincs elég idejük rá..Nem régóta szerkesztgetek, úgy egy másfél hónapja, de nagyon sokat kell még fejlődnöm a szerkesztőtársaimhoz képest. 

2. Mióta használod a blogspotot? Hogyan találtál rá? 

Vivien: Idén május óta. Hát ez úgy volt, hogy hosszú hétvége volt, nekem pedig történelem tételt kellett tanuljak. Amikor egy kis szünetet tartottam felmentem a köreinkben jól ismert közösségi oldalra a facebookra, ott pedig benne vagyok egy csoportban, ahol láttam egy linket. Akkor valamiért fogalmam sem volt róla, hogy mi az a blog, így rákattintottam és elkezdtem olvasni az első fanfictiont, amit felfedeztem. Akkor iratkoztam fel rá, és azon a hétvégén többet nem is tanultam a törit, folyamatosan kerestem a blogokat, amiket érdemes olvasni. Így fedeztem fel a blogspotot is. 

3. Sokan megálmodják a történeteiket. Te hogy vagy ezzel? Hogyan pattannak ki az alapsztorik a fejedből? 

Vivien: Én ebben egyáltalán nem hiszek. Lehet azért nem, mert én csak megtörtént dolgokat álmodok, nem tudom. Az első blogom alapsztorija fogalmam sincs honnan jött, csak úgy gondolkodtam. A másodikat meg egy film által szereztem. 

4. Mit gondolsz a szerkesztőtársaidról a Criticism Blog Design című blogról? 

Vivien: Roxánával(a blog anyucija) úgy hiszem jóban vagyunk, bár nem beszélünk minden nap. Szerintem Ő maga nagyon szép, a szerkesztései is jobbnál jobbak, az írásait még nem olvastam, de egyszer szeretnék sort keríteni rájuk. Bridget S.-el egyszer beszéltem, mert nem tudtam, hogy kell zenét berakni a modulsávba.(lol) Nagyon aranyos volt és elmagyarázta. Az egyik blogját olvasom, imádom, úgy ahogy a fejléceit is. Winter Poppyval is beszéltem már, de vele csak egy novella versennyel kapcsolatban, amit én rendeztem. Úgy gondolom Ő egy nagyon tehetséges bloggerina, volt szerencsém olvasni egy novelláját. Christy Horannel még nem beszéltem, így nem tudok véleményt mondani róla. Azért remélem fogok még vele ismerkedni, ahogy a többi szerkesztőtársammal is. 

5. Ki a példaképed az írás terén? 

Vivien: Inkább csak 'blogger példaképet' írok. Azy a példaképem az írás terén, egyben a kedvenc bloggerinám is. Ő az, akire tényleg felnézek a blogger világban. 

6. Felsorolnál néhány olyan blogot, ami a kedvenceid közé tartozik? 

Vivien: Fanfictionok közül mindig is Azy írásai voltak a kedvenceim, A legjobb ellenség és az Angyal az éjben. Ezen kívül van egy blog amin összesen három befejezett fanfiction van, és egyet még írnak, azt is imádom, a Vonzódás, Poppy írja. Aztán van egy blog amit egy bizonyos Fanni fordít le a wattpadról, After. Annak függője vagyok! Ha nem fanfictionos blogokról beszélünk - bár ilyeneket nem nagyon olvasok - akkor Cassy Crockett blogja, ami ugyan még el sem kezdődött, a történetről írt novelláját olvastam, hülyeség így, hogy egy rész sincs fent, de már a kedvencem.

7. Ha megfilmesítenék a történeteidet, melyik színészeket/színésznőket választanád főszereplőként? 

Vivien: Akiket szereplőnek használok a blogjaimban.(: 

8. Szerinted mire kell figyelni egy blog elkezdésekor az ifjú bloggerináknak? 

Vivien: Egyrészt arra, hogy ne egy sablonos történetet kezdjenek el, mert hiába írnak jól, ha a sztori sablonos akkor nem biztos, hogy sikeres lesz. Mondjuk elsősorban mindenki magának ír..Másrészt, hogy legyen legalább egy fejléc, és igényes legyen a kinézete. Személy szerint én az olyan történetbe bele se kezdek, aminek csúnya a fejléce, vagy éppen nincs.(ami nagy hiba) 

9. Milyen történeteket szeretsz olvasni leginkább?

Vivien: Inkább fanfictionokat, de a mágikus, természetfeletti történeteket is nagyon bírom.(: Vámpíros sztorikat csak olyankor olvasok, ha messze eltér a Twilighttól és a Vámpírnaplóktól, ettől a kettőtől egyszerűen frászt kapok.:) 

10. Mesélnél magadról? (Elég néhány mondattal is.) 

Vivien: Nos, Tóth Viviennek hívnak. A koromat nem szívesen árulom el, az titok.:) Gyűlölöm a nevetésem, ha nagyon röhögök még röfögni is szoktam. Lassan öt éve kosarazom, a Zayn-es fanfictonomban nagy részben magamról mintáztam a főszereplő húgát. Ami a szívemen a számon, sokszor akaratom ellenére bántok meg másokat az őszinteségemmel, és én is nagyon érzékeny vagyok. Elég egy rossz szó, és már is elsírom magam. Sokat gondolkodtam azon, hogy legyen e művésznevem vagy ne, inkább a nem mellett döntöttem.:) Remélem ennyi elég lesz, annyira (de csak annyira) nem szeretek magamról beszélni.(szerény teremtés vagyok.:))

Bónusz kérdés:

Hova szeretnél mindenképpen eljutni? 


Vivien: Legszívesebben az egész világot körbejárnám. Londonba és Amerikába mindenféleképpen, de Afrika is a listámon van.(: 

Érezted már úgy egy-egy fejezet után, hogy nem érdemes tovább folytatnod az írást? 

Vivien: Szinte mindegyiknél. Nem vagyok egy önbizalom hiányos lány, de ha az írásról beszélünk akkor nagyon is az vagyok. 

Kérés:

Küldenél pár képet azokról az általad készített fejlécekről, amiket a legjobb munkáidnak tartasz? 

Vivien: Persze. Csatoltam őket.(:




Kedves Vivien!
Nagyon szépen köszönöm ismét neked, hogy válaszoltál a kérdéseimre. Nagyon jó volt olvasni a válaszaidat. Kívánom neked, hogy a jövőben minden álmod teljesüljön.:)

Millió puszi:
Molly

2 megjegyzés:

  1. Még egyszer én köszönöm, hogy alkalmasnak találtál rá!(:<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit :) De nekem kell inkább megköszönöm, hogy elvállaltad az interjút :)<3

      Törlés