2013. szeptember 21., szombat

Díj #1

Nagyon szépen köszönjük, Eni V.!

Szabályok:
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!


Vacak:
1. Szeretek olvasni.
2. Imádok zenét hallgatni.
3. Nem beszélek sokat.
4. Nem túl jó a beszélőképességem:)
5. Vivien a valódi nevem.
6. Szemüveges vagyok.
7. Szeretem a sárgarépát:$
8. Nyolcadikos lettem.
9. Nem szeretek a napon lenni.
10. Könnyen lebarnulok/leégek.
11. Nem szeretek magamról beszélni.

Molly:
1. Kedvenc könyvsorozatom a Végzet ereklyéi. Azért, mert nagyon szeretem Cassandra Clare irományait.
2. Hála kriszty96&szerecsendio blogjának (Whatever happens, we always survive), mostanában nagyon rákattantam a One Direction blogokra.
3. Kedvenceim az öt fiú közül Louis Tomlinson és Liam Payne.
4. Idén töltöm be a tizenkilencedik életévemet.
5. Kedvenc városaim: London, Los Angeles, New York, Dublin.
6. Az ismerőseim szerint sokat beszélek.:D
7. Amióta blogolok, sok kedves emberrel ismerkedtem meg.
8. Akikre a blogos világba mindig számíthatok: szerecsendio, kriszty96, Vacak, Natalia.
9. Barna hajam van és szemem.
10. Kedvenc színészeim: Robert Pattinson, Steven Amell.
11. Nagyon szeretek interjúkat készíteni:D

A válaszaink:
1. Melyik zöldséget szereted a legjobban?
V:Sárgarépa:)
M: Paprika.
2. Hol laksz? (ország, megye)
V: Mo., Bács-kiskun megye.
M: Szlovákiába lakom.
3. Mi a kedvenc édességed?
V: Chips édességnek számít?
M: Milka csoki. *-*
4. Ettél már rákot?
V: Nem:P
M: Nem, de nem is akarok.:D
5. Hülye kérdés, de szeretsz díjat kapni?
V: Igen, nagyon jó érzés. Tudni, hogy van, aki ennyire elismer...
M: Igen is, meg nem is. Hiszen nagyon jó érzés, ha valaki díjat kap, úgy érzi megbecsülik. Viszont pár értékes mondat sokkal többet jelent, mint egy díj.:)
6. Van testvéred?
V: Mindig is szerettem volna magamnak egy bátyót.
M: Igen, egy nővérem.
7. Ki a kedvenc bloggered/bloggerinád?
V: Yesaya. Abszolúte Saya :D
M: Nem tudok választani, ugyanis több van közölük (pl.: szerecsendio, kriszty96, L.T.P~, Mrs. Payne és még sorolhatnám napestig)
8. Szerelmes vagy most?V: Nem. És egy ideig nem is leszek.:)
M: Nem.:)
10. Olvastad a Sz.J.G.-t? Ha igen, tetszett?
V: Szerettem volna, hisz annyi dicsérő szót kapott. A várólistámon is fent van:)
M: Még nem, de egyszer neki állok.
11. (Lehet, hogy már százszor válaszoltál előttem erre a kérdésre, de nem zavartatom magam) Miért kezdtél el írni?
V:Talán, mert szerettem volna megtudni, hogy jó vagyok-e benne.
M: Mert egy nehéz nap után írásban könnyebb kifakadni. :D


A kérdések:
1. Ha felnézel a képernyőről, mi az első dolog, amit meglátsz?
2. Mi a kedvenc rajzfilmed?
3. Bírod a horrort?
4. Ha százalékba kellene átváltanod a tulajdonságaidat, mi jönne ki? (pl. 50% kedvesség...)
5. Általában milyen a hangulatod?
6. Sírós típus vagy?
7. Kedvenc ország, város?
8. Ha egy váratlan pillanatban összefutnál a kedvenc sztároddal, mit reagálnál?
9. Jobb vagy bal kezes vagy?
10. Mi a terved a jövőre nézve?
11. Mi a mottód?

Akiknek küldjük:

7 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm nektek! Nagyon, nagyon, nagyon!
    Bia

    VálaszTörlés
  2. Kedves szerkesztők! :)
    Nagyon köszönöm a díjat, igazi megtiszteltetés tőletek kapni és ez lesz az első díjam a blogomban szóval..whoa massive thanks you! :D :))

    Ölel titeket, Zsuu .xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsuu!
      Igazán nincs mit megköszönöd.:) Nagyon is megérdemelted a dijat.:)
      Millió puszi <3

      Törlés
  3. Úristen! Nagyon szépen köszönöm! Sose kaptam még díjat!

    VálaszTörlés
  4. Juj, nagyon szépen köszönöm, drága szerkesztők!:)

    VálaszTörlés