2013. augusztus 26., hétfő

Kritika #28

Nothing like us, nothing like you and me...
Nothing like us, nothing like you and me...
Részlet:
,,Nagyon is megtettem elsőnek, és folytattam is, de semmit nem lehet sokáig titkolni, főleg ha a neved naponta elhangzik a tévében. Ha aznap otthon maradok, nem veszítem el a fejem, akkor nem ismerem meg, nem csinálok sorozatban meggondolatlan dolgokat. Nem veszítem el Őt.

De nem maradtam a seggemen és sikerült elkövetnem életem legnagyobb baklövését, ráadásul ebből sorozatot csináltam. Olyan dolgot, illetve dolgokat tettem, amit tudom hogy én magam sem bocsátanék meg. Sőt, ha ezt valaki valamelyik húgommal teszi meg, tudom, hogy én magam kerestem volna meg, hogy még a szart is kiverjem belőle. Mégis, hiú reményként él bennem, hogy egyszer talán sikerül jóvá tennem mindent, és elnyerem a bocsánatát."

A történetről:

Egy újabb fanfiction történetet olvashattam el Nessa tollából/billentyűzetéből. Ezúttal Louis Tomlinson szemszögéből.
Már az elején jókat nevethettem azon az édes Larry pároson, mely az első két fejezetben felbukkant. Az elején megismerhetjük a történet másik főszereplőjét, Alexis Elwoodot. Én egy bunkó, ellenséges, teszek-arra-amit-mondasz lányt láttam magam előtt, aki mindenkit utál és az egyetlen, ami fontos az életében, az a pia, a drog és a szex. Nem is értem, hogy egy ilyen lány hogy jön Louis nevéhez, aki látszólag inkább Harry partnere lenne(mármint Alex:D), de a drága írónő ezt is kifejtette a története folyamán.
Nessa, a te nevedet a fanfiction-ökhöz fogom eztán kötni. Ez nem is sértés, nem is dicséret, egyszerű tényközlés. Jól kezdted a történetet, izgalmakkal, poénokkal, nem pedig unalmas trékkel, ami arra készteti az olvasókat, hogy megnyomják a piros kis x-et a sarokban.

Személyes megjegyzés: Nincs mit mondanom, ugyanis nem találtam olyat, amibe beleköthetnék:) Ez egy bónuszpont.

Puszil:
Vacak

2 megjegyzés:

  1. Határozottan kötheted a nevemet a fanficekhez, van még kettő, amiket már befejeztem. :'D
    Nagyon szépen köszönöm mindkét kritikát! <3

    VálaszTörlés