2013. augusztus 8., csütörtök

Kritika #20

You are my life Aaron/Damon! ☆ ~Criminal Minds Fanfiction
You are my life Aaron/Damon!


Részlet:

,, - Milyen ügyünk van? - a néma csendet Spncer,a 180-as IQ-val rendelkező zsenipalánta törte meg.Ő ilyen.
- Gyilkosság!Szórakozó helyekről rabolnak el férfiakat és szexuálisan bántalmazzák őket!-kezdtem a mondókámat.
- Akkor leszűkíthető a kör nőkre vagy homoszexuális férfiakra. De ezt nem értem. De a nők nem olyan erősek, hogy bántalmazzanak férfiakat - szólalt fel Piper, miután kényelembe helyezte magát az apja mellett.
- Az is lehet,hogy bedrogozták őket - adta az ötletet Emily.
- Ez is jó ötlet! David te mit gondolsz? - néztem rá a csendben ülő Rossi-ra, aki a kecskeszakállán simított végig.
- Jó ötletek! És még mit tudunk Hotch? - szólított a becenevemen.
- Amikor elszállítják a hullákat a tettes titokban belopódzik a hullaházba és kiszedi a szívüket - futottam át az aktákat, majd felnéztem rá.
- Akkor egy "szervkereskedő homoszexuális férfi"-vel van dolgunk? - érdeklődött Piper.
- Kihagytad,hogy lehet nő is! - fejezte be a mondatot Damon.
- A kedvenceid! - nevetett Derek Morgan, az afroamerikai szívtipró.
- Nagyon vicces drága Morgan! - Damon felkapta a vizet. "

A történetről:

A történet egy fanfiction, méghozzá a Gyilkos elmék című sorozatról. Hihetetlenül meg is könnyebbültem a sok 1D után. De ez nem lényeg! Na szóval... Az írónő egy fiatal lány, Piper Rossi életét meséli el, aki munkát kapott az FBI-nál. A legtöbb szereplővel megismerkedhetünk már a Bevezetőnél is. Nagyjából szerintem az egész csapatot megismerhetjük a 2. részben.
Piper-nek furcsa álmai vannak, melyekben már azelőtt látja a csapat bizonyos tagjait, mielőtt személyesen is megismerhette volna őket.Aztán történik némi gubanc Damon-nel, amit be kell valljak, nem igazán tudtam követni. Az egyik pillanatban még ''Ha hozzám érsz, meghalsz!'', a másikban pedig ''Nem bírok nélküled élni!''

Személyes megjegyzés: A helyesírásod borzalmas! A fenti kis idézetben nagyjából kijavítottam a hibáidat, és elég sok volt. Egy csomó helyen szóközhiány van, amitől összefolyik az egész és az én jelenlegi fáradt szemeimnek ez nagyon nehéz korrigálni. A jövőben erre figyelj oda! Valamint még néhány helyen a betűkihagyás, esetleg betűfelesleg is jelen van, mint például a 'homoszexuális' szóban volt egy fölösleges 'k' betű, így a szó, amit írtál: homokszexuális. Először még nem volt olyan nagy gond, de kétszer is elírtad ezt a szót. Ezekre figyelj oda jobban! A leírásodat is fejlesztened kéne. Mármint Piper érzései az 1. fejezet 3. és 4. részében egyáltalán nem voltak világosak számomra. Érzések nélkül pedig eléggé rideggé tud válni egy adott történet, ha csak a cselekmény van és kész.

Remélem segítettem:
Vacak

2 megjegyzés:

  1. Kedves Vacak!
    Köszönöm szépen a kritikád!Igyekszem megfogadni a tanácsaidat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért élek, hogy segítsek :D A viccet mellétéve pedig csak annyit, hogy nincs mit:)

      Törlés