2013. augusztus 22., csütörtök

Interjú #9 ~ szerecsendio

Sziasztok!

Egy új interjút hoztam nektek. A mai alanyom nem más volt, mint szerecsendio. Az egyik barátnője/írótársa kért meg, hogy készítsek vele egy interjút, ami boldoggá tett. Ismerem és szeretem szerecsendio írásait, ezért csak ajánlani tudom őket Nektek.

Interjút kérte: kriszty96


1. Mi jelent számodra az írás? 

szerecsendio: Az írás számomra nem más, mint önkifejezés. Az pedig, hogy papírra vethetem a gondolataimat, sokban segített nekem abban, hogy megtaláljam önmagam. Régen féltem felvállalni a véleményemet, de ez mára nagyon megváltozott. Ami a szívemen, az a számon és bár van olyan ember, akinek ez nem tetszik, én örülök, hogy kimerem mondani a gondolataimat. Sokat köszönhetek az írásnak. 

2. Szeretnél a jövőben is foglalkozni az írással (például egy könyvet kiadni)? 

szerecsendio: A legvadabb álmaim közé tartozik az, hogy miközben a metrón vagy a buszon ülök, a velem szemben lévő ember az én könyvem sorait olvassa. Szóval, bártan állíthatom, hogy igen. Ha nem is könyvet, de újságcikkeket mindenképpen szereték írni. 

3. Hol hallottál először a One Directionről? 

szerecsendio:  A barátnőm mesélt róluk először, és bevallom, nem hoztak lázba túlzottan. Mára ez megváltozott, és bár nem vagyok hiper szuper fan, azért szeretem őket. 

4. Mi, vagy ki ad neked ihletet az íráshoz? 

szerecsendio: Egy szóban? Minden. Eszméletlen mennyi dolog ihletett már meg az életem során. Egy dallam, illat vagy kép, sőt egy-egy édes kommentár és képes írásra késztetni, ahogyan az üres, még teljesen fehér papírlap is. 

5. Egyszer olvastam a közös blogotokon, hogy már találkoztál személyesen is kriszty96-tal. Hogy ismerkedtetek meg? 

szerecsendio: Ha jól emlékszem, akkor Nessa blogján volt egy videókészítő verseny, amire csak mi ketten küldtük be a munkáinkat XD Mivel nagyon kíváncsi voltam arra, ő mit is alkotott, írtam neki egy e-mailt. Ott beszéltünk először, majd írt a chatembe és bejelölt Facebook-on. Bár már előtte is olvastam a blogját, szerintem ez volt az első normális beszélgetésünk, amit megismerkedésnek lehet nevezni. 

6. Mi volt az első benyomásod, amikor megláttad őt? 

szerecsendio: Amikor személyesen? Ez vicces, mivel rossz buszmegállót mondtam neki, kissé eltévedt, míg én rohantam, mint állat, hogy megtaláljam a lakótelepen, és amikor már előttem állt, akkor meg sem ismertem. Ha nem integet, akkor simán elmentem volna mellette. Az első benyomásom az volt róla, hogy talpraesett, majd amikor elkezdtünk beszélgetni akkor egy édes és kedves embernek tartottam, hisz az is. Nem találok rá szavakat, egy nagyon jó barátra találtam benne! 

7. Honnan ered a Whatever happens, we always survive történetetek ötlete?

szerecsendio: Teljes mértékben Kriszti érdeme. Amikor rámírt, elkezdtünk beszélni és elmesélte, hogy megálmodott egy történetet. Akkor még nem volt fanfic, de könnyen beleírtuk Harryt és így azzá vált. A trailer szövege amúgy pont az, amit aznap este bemásolt nekem. 

 8. Mit szoktál a szabadidődben csinálni? 

szerecsendio: Leginkább olvasok, írok, kosarazom és a barátaimmal vagyok. Egyszerűen nem tudok meglenni egyhelyben. Bár, most nyáron, amikor felkeltem bekapcsoltam a TV-t és ment benne egy sorozat. Na, arra teljesen rákattantam :$ 

9. Nem tudom, hogy mennyire szeretsz olvasni, de felteszem neked ezt a kérdést. Ki a kedvenc íród, illetve mi a kedvenc könyvsorozatod? 

szerecsendio: Nagyon szeretek olvasni, és ez a kérdés egyszerű számomra, hisz nem is tudnék mást mondani, mint: Cassandra Clare. Ő a kedvenc írónőm és hihetetlen mód felnézek rá. A kedvenc könyvsorozatom is tőle van értelemszerűen, ami nem más mint a Végzet ereklyéi (Csontváros, Hamuváros, Üvegváros, Bukott angyalok városa, Elveszett lelkek városa és még van egy, de azt nem olvastam).

10. Mesélnél egy kicsit magadról?

szerecsendio: Ú, erre a kérdésre mindig annyira nehéz írnom. Ha a külsőm érdekel, akkor az elég átlagos, barna, hullámos hajam van, kékeszöld szemem meg hasonlók. Alapból könnyen barátkozok, mégsem engedek sok embert közel magamhoz. Mint már említettem, ami a szívemen az a számon. Képtelen lennék megjátszani magam, hisz ha látok valami vicceset és komolynak kéne maradnom, még azt sem tudom megállni, hogy ne nevessek. Szerintem vicces egyéniség vagyok és mindig próbálom a lehető legvidámabbá tenni a körülöttem élők életét. Szeretek mosolyogni, és mosolyt csalni mások arcára, hisz atól lesz igazán szép valaki.

Bónusz kérdések: 

Mi volt az első gondolatod, amikor megláttad az email fiókod olvasatlan levelei között a nevemet? 

szerecsendio: Uram Isten, ezt nem hiszem el! Alig értem haza a nyaralásból és felkértek egy interjúra, amire ráadásul egy számomra igen kedves személy ajánlótt. Leírhatatlan érzés. Köszönöm neked <3 és neki is. 

Gondoltad volna, hogy az írótársad a nyaralásod alatt megkér valakit, hogy készítsen veled egy interjút? 

szerecsendio: Sohasem. Már az is nagy dolog volt, hogy feltette az utazás alatt a részeimet, na de ez a meglepetés.. pedig nincs is szülinapom :) Majd meghálálom neki, amikor moziba megyünk, mivel én is vettem neki valami kis ajándékot. Remélem örülni fog neki. 

Milyen volt a nyarad? Minden úgy alakult, ahogy tervezted?

szerecsendio: Nem minden, de akkor is úgy érzem, hogy csodás nyaram volt. Szerettem volna befejezni az új történetem és többet találkozni a barátaimmal, ami sajnos nem jött össze, viszont megismertem sok új embert, plusz külföldön és a Balatonon is nyaralhattam, ami csúcs szuper volt.

Kérés:

Küldenél linket arról a blogról, amit itt, a blogspoton legelőször olvastál? 

szerecsendio: Persze. Az első blogom egy Vampírnaplók fanfiction volt, jobban mondva a sztárokról szól, akik a főszereplőket játszák el (Nina Dobrev és Ian Somerhalder), hiszen imádom a sorozatot: Nina and Ian ►The First Nian Fanfic!◄

Drága, egyetlen szerecsendio! Nagyon köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre. El se tudod hinni, hogy mennyire jó volt olvasni a válaszaidat. Úgy érzem, egy kicsit megismertelek, aminek nagyon örülök. Egy nagyon kedves és aranyos lány vagy <3. 

Hatalmas ölelés:
Molly

2 megjegyzés:

  1. Drága Molly!
    Én köszönöm, hogy megcsináltad ezt az interjút, és hogy érdemesnek találtál rá. Nagyon aranyosak voltak a kérdéseid, igazán élveztem a válaszolgatást. Örülök,hogy megismerhettelek, és remélem még fogunk beszélni mondjuk Twitteren <3
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
  2. Drága szerecsendio!
    Igazán nincs mit <3 most makacskodhatnák, de nem teszem :D én is remélem, hogy még fogunk beszélgetni :) <3
    Millió puszi:)

    VálaszTörlés