2013. augusztus 9., péntek

Interjú #5

Interjút kérte: Mendikeeh



1. Mikor döntöttél a blogolás mellett? Mikor kezdtél írni?


Emilie: A(z) One Direction-s blogokat október környékén kezdtem el gondolkodni rajta és pár héten belül meg is írtam. De kisebb koromban írtam lovasokat is, ami körül-belül lehetett 2007-2009 körül.

2. Mi ad ihletet?

Emilie: A családom, a barátok, a nyaralás, az élet és néha a képek. De legfőképpen a zene.


3. Honnan jött a fanfiction-ök ötlete?

Emilie: Csak úgy kipattannak a fejemből, valamikor unatkozás közben, valamikor zenehallgatás közben.

4. Szerinted mi a könnyebb: fanfiction-t vagy saját történetet írni?


Emilie: Ez egy igen jó kérdés, szerintem saját történet. Magad találod ki a személyeket, kívülről belülről is!


5. Van egy bizonyos személy, akiről a kitalált karaktereket mintáztad vagy a fantáziádnak köszönhető?

Emilie: Ez inkább fele-fele arányban van, mert valamit igen, valamit nem.

6. Ki a kedvenced a bandából?

Emilie: Harry Styles.

7. Mi volt az első gondolatod, mikor feltetted életed első fejezetét az internetre?

Emilie: " Úr Isten! Mi ez a fos?" Körül-belül ez lehetett.

8. Van példaképed, aki ösztökél valamiben, hogy jobb lehess? Ha igen, ki?


Emilie: A rokonom, aki mindig ad tanácsokat, ha találkozunk.

9. Nagy kérés lenne, ha mondanál magadról pár dolgot?


Emilie: Hát, nem is tudom mivel kezdjem. Vas megyében élek, azon belül a székhelyén. Most megyek majd 7.- be. 8 éves korom óta lovagolok, de 2 évet kihagytam. Szeretem a zenét. Minden álmom, hogy fotós vagy modell legyek és persze, hogy egy One Direction koncertre eljussak. Szeretek énekelni és rajzolni, de egyik se megy. Sokat nevetek, egyeseket már megőrjítek vele. Ha nagyon unatkozok, akkor vagy írok vagy képeket szerkesztgetek. Egyszer nagy író szeretnék lenni.

10. Adnál valami tanácsot a leendő vagy épp kezdő bloggerináknak?

Emilie: Ne féljenek a kihívásoktól, kezdjenek bele egy blogba és ha az nem lesz valami földrengető jó, akkor a másik majd az lesz! Sok sikert minenkinek hozzá!

Egy kérés:
Elküldenéd a kedvenc képedet a 1D-ről?




+ 1 kérdés:
Meglepődtél, mikor szóltam a interjúról? Vagy egyáltalán mit éreztél?

Emilie: Nagyon meglepődtem, mert ezen a héten már 2 interjúfelkérést kaptam és ez egy kicsit sokként hatott rám. Nagyon szépen köszönöm, hogy készítettek velem interjút. Nagyon boldog vagyok!

És én is nagyon szépen köszönöm, hogy rám áldoztál egy órát! Egy élmény volt veled "dolgozni"!

Akinek ez az 1. interjúja:
Vacak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése