2013. augusztus 27., kedd

Interjú #14 ~ Cher Brooks

Sziasztok!

Ismét egy új nap, így hoztam egy interjút. Az alanyom nem más, mint a jól ismert Cher Brooks.:) Jó olvasást hozzá. Szerintem érdemes elolvasni, mert egy nagyon kedves lány.:)

Interjút kérte: szerecsendio


1. Mielőtt elkezdted volna a történetet, gondoltad volna, hogy ennyien fogják nyomon követni?

Cher Brooks: Nem, egyáltalán nem. Tulajdonképpen elég furán álltam hozzá a dologhoz. Igazából, csupán maximum 30 feliratozóra számítottam, de közben reménykedtem benne, hogy egyszer, nekem is sok kedves olvasóm lesz. Aztán fogalmam sincs miért, ez a szám egyre nőtt én pedig egyre boldogabb lettem. :) 

2. Honnan ered a főhősnő neve, illetve miként találtad ki a személyiségét? 

Cher Brooks: Nos, ez egészen egyszerű. A "Cher" név, egy brit énekesnő után jött, a "Brooks" pedig... Keresgéltem angol vezetéknevek után, és ez tűnt a legfrappánsabbnak. Mert hát, olyan jó név ez, hogy Cher Brooks, nem? :) Aztán el kell mondjam, mivel az elején nem eléggé bíztam ebben a történetben, - sőt, sokszor azon is gondolkoztam, bezárom, mert egyszerűen nincs értelme tovább folytatni - ezért nem is foglalkoztam túlzottan a személyiségük formálásával. - Ez meg is látszik a történet elején. Sokan ezért nem olvassák tovább - Viszont így, hogy túl vagyok lassan a második kötetemen is, úgy érzem, szépen lassan, de kialakult nem csak az Ő, de minden szereplőm jelleme. 

3. Láttam, hogy a történeted már a második évadnál tart. Mennyi évadot tervezel írni? 

Cher Brooks: Tulajdonképpen van egy szál, amelyet még az első évad közben találtam ki, még pont jó fejezetek közben, így át tudtam váltani rá az egészet. Úgy gondolom, ebben a második kötetben, sokkal jobban tudok érvényesülni és elég komoly hangvételű, hogy így mondjam. Ennek pedig kell egy bizonyos fejezetszám, hogy levezessem, mert roppant bonyolult és fogalmam sincs, miért is mertem belevágni. Talán láthattad, hogy már a harmadik évad rész számai is fölkerültek. Így pedig kijön a 100 fejezet. Ennyit terveztem, de nem ragaszkodom ehhez a számhoz túlzottan. 

4. Ki a kedvenc mellékszereplőd a történetedből? 

Cher Brooks: Mellékszereplő... Nem igazán veszem be őket a történetbe, nem véletlenül "mellék". De ha mégis mondanom kellene egyet, Nicole-t választanám. Ami vicces, mert eddig csak rossz fényben tüntettem fel ezt a gonosz nővért. Elég kicsapongó, lázongó és vad típusú lány, ráadásul Harryt is el akarta csábítani az elején :) Viszont, ahogy mondtam: Eddig. A második évadban már ők is visszatérnek (...) és újból fontos szerepet töltenek majd be Brooks életében.  

5. Mint látom, van még egy blogod, aminek a Body címet adtad. Egy újabb történetet olvashatunk
tőled majd ott, vagy esetleg mást szeretnél azon a blogon írni? 

Cher Brooks: Igen... Ó, a Body. Nos, ezen szintén egy történet fog futni, melynek a prológusa és nagyjából a története is összeállt már a fejemben, de, hogy ki is lesz a főszereplője, az az olvasókra lett bízva. Szavazás formájában lehet voksolni négy fiatalemberre és aki a legtöbbet kapja, az kerül ki győztesként. Tehát a webcíme ne áruljon el semmit, azt csak lefoglaltam :) El kell mondanom viszont, hogy elég durva lesz, és ezt más szóval nem is fejezhetném ki. Rendesen körbenéztem, és sehol sem láttam még ilyet, úgyhogy reménykedem a sikerében. Egyébként Karácsonykor derül ki róla minden fontos információ és a prológus is aznap este kerül majd fel rá. Addig pedig érkeznek még rövid kis trailerek hozzá. Addigra gondolom, kemény küzdelemre számíthatok a négy karakter között.  

6. Mik a terveid a jövőre nézve? Mi szeretnél lenni?

Cher Brooks: Nos, tulajdonképpen ha a jövőre kérdeznek rá, mindig azt mondom, hogy újságíró, marketing manager, esetleg webshop manager szeretnék lenni. De ezek mellett vonz a színészet és az éneklés is. Viszont ami a baj, hogy egyikre sem merném azt mondani, hogy biztos alapokon álló jövőt kölcsönözne a számomra. Fogalmam sincs mit kellene majd választanom plusz érettségi tantárgyként. Szóval rettentően parázok ettől a dologtól.  :) 

7. Az íráson kívül, még mi kapcsol ki legjobban? 

Cher Brooks: A tánc és az olvasás. Lassan egy éve járok egy csapatba táncolni, mely egyesület nevét direkt nem említem meg.  

8. Sok szép ország, város van ezen a világon. Melyik a kedvenced, hova szeretnél egyszer mindenképpen eljutni, illetve miért? 

Cher Brooks: A kedvencemnek minden bizonnyal Görögországot mondanám. Úgy gondolom, a Földön, ennek az országnak van az egyik legszebb tengerpartja, valamint a városi élete is csodálatos. És hogy hová szeretnék eljutni? Mindenképpen azokba a hatalmas városokba. Szó szerint. New York, London, Baton Rouge, Los Angeles. Azokat a magasságokat látni kell egyszer! :) A felhőkarcolók, a tengerpart, a városi élet... Ez az, ami vonz.  

9. Ha a bloggeres barátaid közül ki kéne emelned három személyt, akikre mindenképpen támaszkodhatsz, kik lennének azok? És, hogyan ismerkedtél meg velük? 

Cher Brooks: Ha hármat nem is, kettőt biztosan. Az egyik ilyen személy, szerecsendio. És, hogy idézzem Leiner Laura szavait: "Sok könyvet olvastam, de nincs meg rá a megfelelő szókincsem", hogy ki tudjam fejezni szavakkal azt, milyen is a mi barátságunk. Egy igazán szeretni való lány, nyitott, kedves, és segítőkész. A Twitteren ismerkedtünk meg, mert szeretett volna kitenni társoldalként. Hát, azóta minden nap beszélünk Facebookon és remélem, egyszer találkozunk is. :) A másik ilyen emberke pedig kriszty96. Akivel ugyan még nem beszéltem, csupán kommentek formájában és üzengetések által, úgy érzem, őt is ide sorolhatnám. Nagyon kedves szavakat intéz hozzám, amiket szinte el sem hiszek :)  

10. Mesélnél magadról? (Néhány mondat is elég.)  

Cher Brooks: Hm... Először is kezdeném azzal, hogy nem igen szeretek magamról mesélni, mert fogalmam sincs milyen vagyok. Ezt úgy kell értelmezni, hogy én, biztosan máshogy látom magamat, mint mások engem. De azért teljesítem a kérésedet. A valóságban Fanninak hívnak, amihez társul a hosszú barna, és idegesítően hullámos haj, zöld szem és 168 centi magasság. Aztán, olyan vagyok, mint egy olasz. Állandóan beszélek, a mondatok szinte összefolynak. - Nem véletlenül kezdem el ezt a nyelvet önszorgalomból szeptembertől tanulni -. Remélem nem csak kezdeti lelkesedés, bár félek kissé, mert tudom, hogy semmit sem tudok huzamosabb ideig csinálni. Milyen érdekes, a csillagjegyem is Ikrek. :) Na igen, abban van az igazi jellemzésem! Egyébként elég precíz vagyok, az írásban maximalista, gyűlölöm a reál tantárgyakat, van egy macskám, és jelenleg egy könyvsorozatot olvasok egy gimiről. :)   

Bónusz kérdések: 

Milyen könyveket szeretsz? 


Cher Brooks: Romantikus, kaland és a pszichológiai -melyek a lelkedhez szólnak- könyvek keltik fel az érdeklődésemet. 

A filmek terén melyik a kedvenc műfajod? 

Cher Brooks: Filmek... Az igazság, hogy nem nagyon nézek filmeket. Egyáltalán nincs kedvem, sem időm. Mondjuk  a nyáron láttam rengeteget, mégsem a kedvenc időtöltésem. De ha mégis, akkor a romantikus, kaland, horror, thriller, valamint kíváncsi vagyok a This Is Us-ra is, ami ugye a szeretett - vagy éppen nem - bandánk dokumentum filmje. :)  

Kérés: 

Küldenél egy képet a kedvenc extrém sportodról?

Cher Brooks: Nos, két ilyen van. A Bungee Jumping és a szörf.  Én most ezt választanám: 


Kedves Cher Brooks! Nagyon hálás vagyok, amiért vállaltad az interjút. Egy élmény volt olvasni a válaszaidat, miközben szerkesztettem.:) És, hogy egy kicsit személyes legyek, hasonlítunk egymásra. Vagyis nagyjából én is úgy jellemezném magamat, mint te. Amit szerecsendioról és kriszty96-ról írtál, teljes mértékben egyetértek veled. A helyedbe én is őket emeltem volna ki.:D

Hatalmas ölelés:
Molly

2 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Mégegyszer köszönöm, a kérdéseid pedig izgalmasak voltak.:D
    xx <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy válaszoltál rájuk.<3:)

      Törlés