2013. augusztus 6., kedd

Kritika #19

Angel Love
Részlet:

,, Őrangyalok. Azok a lények, melyek már évezredek óta vigyáznak az emberek testi és lelki épségére, mégis vitatott a létezésük.
Általában  láthatatlanul tevékenykedünk, de ha már nagyon elfajulnak a dolgok megpróbálunk a ,,védencünk" közelébe férkőzni. Néha sikerrel járunk, de van, hogy teljes elutasítást kapunk. Ilyenkor nincs mit tenni, el kell fogadni a tényt, hogy ránk az adott illetőnek nincs szüksége. Ezek azok az esetek, akiknél muszáj felsőbb hatalmaknak is beavatkozni.
Nehéz élet ez, de én mégis szeretem, hisz tökéletes embert kaptam, akivel mára legjobb barátok lettünk. A neve Ellie Summers és egy igazi lázadó, ez miatt muszáj valakinek kordában tartani őt. Eleinte nagyon féltem, hisz Ő az első ügyem,de ahogy elkezdtem őt megfigyelni és rájöttem, hogy milyen nehéz élete van, már nem csodálkoztam azokon a dolgokon, amiket csinál. Azonnal megértettem, hogy miért szökik ki az éjszak közepén, vagy miért nem jár haza, miért menekül gyakran az alkoholba, a dohányzási szokásait.A szülei miatt. Épp válásban vannak, az apukája minden nap részegen jár haza, anyukája pedig nem is törődik vele. Aztán testet öltöttem, hogy ennek minél hamarabb véget vessek. Ez már egy éve történt. Sikerült leszoktatnom őt a vadabb bulikról és a lógásokról a suliban. Ezek miatt én is beiratkoztam a gimibe, ahol még több barátra tettem szert.
A nevem Lucy Blue, és ez az én életem. Lehet, hogy néha nehézkes, de én úgy szeretem, ahogy van. Azonban egy végzetes napon a Carrigton gimiben minden megváltozott, ezzel az én életem is. "


A történetről:

Azt hiszem a fentiekkel le is van tudva a történet alapja.
Tetszett, hogy egyből izgalmakkal indított az írónő. A párbeszédek alapján gyorsan kialakult bennem a szereplők természetének elképzelése. Ellie tényleg egy igazi lázadó szellem, akit jóra kéne tanítani, és Lucy tényleg egy angyali jellem, akiben megvan a képesség hogy jóra tanítson. Elvégre őrangyal. Aztán ott van/lesz Damon, aki egyelőre még csupa titok számunkra, de egyet azért sejthetünk. Nem ember. Többen nem is árulnék el nektek, hagyom, hogy majd magatoktól megismerhessétek őket.

Személyes megjegyzés: Nagyon szép, ahogy a párbeszédeket, valamit a leírásokat  írod. Itt-ott mondjuk egy-két helyesírási hiba becsúszik (pl.: betűkihagyás, szóközhiány), de nem olyan nagyon feltűnő, és ettől még meg lehet érteni, hogy miről van szó.

Aki várja a kövi fejezetedet:
Vacak

2 megjegyzés: